S-a făcut Tudor, Uriașul meu, cu un frate, Cezar, Piticuța mea. Nu-i așa că e frumos?

S-a făcut Tudor, Uriașul meu, cu un frate, Cezar, Piticuța mea. Nu-i așa că e frumos?

luni, 4 aprilie 2011

De ce mi-a făcut plăcere să citesc saga "Amurg" de Stephenie Meyer

1.Pentru că autoarea a știut să unească trei lumi incompatibile și a adus omul mai aproape de imortalitate.
2.Pentru că orice bolnav incurabil ar citi cu plăcere cartea, visând la întâlnirea cu veninul aducător de moarte în viață.
3.Mi se pare că înfrânge spiritul mioritic, propune o altă atitudine: asumarea riscului.
4.Pentru că povestea are puterea de a te face să evadezi din real.
5.Pentru că m-am simțit bine citind romanul.
6.Pentru că eram gravidă și huzuream câte opt ore pe zi citind (avantaj burtică).
7.Mi-a amintit prin atmosferă de Twin Peaks (munte, umbră, păduri umede, mister).
8.Scriitoarea aparține generației mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu