S-a făcut Tudor, Uriașul meu, cu un frate, Cezar, Piticuța mea. Nu-i așa că e frumos?

S-a făcut Tudor, Uriașul meu, cu un frate, Cezar, Piticuța mea. Nu-i așa că e frumos?

joi, 7 ianuarie 2016

Turnule de control...

Turnule de control din Cluj...cred că dormeai în lână ca motanul, în foi de viță ca sarmaua, turnule de control. Stăteai prost cu receptarea mesajelor și nu înțelegeai nimic, dar nimic. Turnule de control, dacă eram în avionul acela, făceam infarct și tu nici măcar nu înțelegi despre ce e vorba.
Pilotul zice:
-Turnul de control, am ieșit din pistă.
Turnul răspunde:
- Da, am înțeles. Mulțumesc. (Mulțumesc??????????? Băăăi@@$%^ a ieșit avionul din peisaj!!!!)
- Către turnul de control, am ieșit din pistă, nu suntem avariați.
-Da, mulțumesc, îndreptați-vă spre debarcare.
Cred că individul acela era pe budă și striga din crăpătura ușii la pilot să parcheze avionul ăla...hmmm... ce mare scofală, se scremea, gândindu-se, individul din turn. (sau se gândea, scremându-se)
-Turnule, turnule, nu înțelegi, fi-ți-ar neamul... AM IEȘIT DIN PISTĂ!!!!
-Aaaaa...păi de ce nu spui așa! Și sunteți avariați?  Să trimit pe cineva să vă ajute?
Oare ce angajați sunt aceia?  Propun să-și ia niște asistenți, niște profesori de română, ceva, să le dezlege tainele mesajelor piloților. Să stea cineva cu bâta lângă ei și să le dea câte una la momentul oportun, ca să fie pe fază când trebuie. Să le bage șocuri electrice la anumite cuvinte, care să le atragă atenția.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu