S-a făcut Tudor, Uriașul meu, cu un frate, Cezar, Piticuța mea. Nu-i așa că e frumos?

S-a făcut Tudor, Uriașul meu, cu un frate, Cezar, Piticuța mea. Nu-i așa că e frumos?

joi, 31 martie 2011

Cum și-a confecționat Tudor, singur, un mighty beanz

În timp ce îl certam că se juca cu bila de la un mouse, destul de grea și periculoasă, pe care o dorea și Cezar, lui Tudor i-a venit o idee. A luat un suport de jucării de la ouăle cu surprize din ciocolată (din acelea galbene,formate din două bucăți ce se suprapun, în formă ovală), a introdus bila de la mouse în el, l-a închis, l-a lipit cu bandă adezivă și...gata! Avea jucărie nouă: un mighty beanz uriaș. L-am sfătuit să lipească niște abțibilduri pe el, ca să fie mai fățos.
I-am zis să nu și-l ia la școală, dar bineînțeles că și l-a strecurat în buzunar, crezând că nu l-am văzut. Era prea bucuros ca să-l mai întorc din drum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu